Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder

Assassin's Creed Odyssey-opløsning dykkede åbenbart lidt under Stadia-præsentation

En af de primære spil som Google har benyttet til at demonstrere deres Stadia-platform er Assassin's Creed Odyssey, og det var også netop det spil som visse medier kunne afprøve under GDC efter præsentationen var slut.

Blandt disse var IGN, som har produceret en artikel om deres oplevelser i netop det spil via Stadia. Selve artiklen er fyldt med relativt rosende ord om teknologien, men halvvejs inde noterer skribenten Jon Ryan at opløsningen dykkede i intense scener.

"I will note that during some more graphically intense moments, such as destroying an enemy ship, it seemed like the stream did experience a dip in quality. Whether an unintentional fluctuation or a calculated change in resolution to maintain gameplay progress, I can't say, but it clicked back into full 1080p quickly enough that I wasn't too bothered by the effect."

Godt nok er Stadia langt fra en lancering, men samtidig er testen foregået under hvad Google kalder "ideelle omstændigheder".

Tror du at det kunne blive et problem med svingende opløsning.