Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
The Outer Worlds

Obsidian: "Det er svært at lave The Outer Worlds med den tid vi har"

Indtil nu har udviklingen omkring The Outer Worlds virket ganske afslappet, da Obsidian Entertainment nærmest har sat pris på at være lidt under AAA-radaren, og lave spillet i deres eget tempo. Dette har dog vist sig at være en sandhed med modifikationer, for det lader faktisk til at der netop er et stort tidspres på holdet om at få spillet lavet færdigt, og det siger folkene bag har været svært.

I et interview med USGamer fortæller designer Charles Staples at spillet både har haft et meget begrænset budget samt en begrænset tidsramme.

"From my perspective as the lead designer, it's been a big challenge of just trying to make the type of game we're trying to do in the amount of time we have. We want to do a lot. There's a lot of big ideas, and it's a lot of systems, and a lot of different types of gameplay. It's a lot of work to put it all together, and it's been challenging, but I think the gameplay is coming together and it's fun. We have fun playing it."

Staples siger at den største udfordring har været at skulle lave alting fra bunden af, hvoraf Fallout: New Vegas allerede havde et etableret udseende.

The Outer Worlds

Relaterede tekster

The Outer WorldsScore

The Outer Worlds

ANMELDELSE. Skrevet af Ketil Skotte

Sylespids satire og svære moralske valg forenes på herlig vis i Obsidians første 3D RPG siden Fallout: New Vegas.



Indlæser mere indhold