Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
God of War

God of War-instruktør mener ikke at tilgængelighed ødelægger visionen for et spil

God of War kan blive ret svært hvis man ønsker det, men spillet tilbyder også måder hvorpå spillere der ikke ønsker en lige så udfordrende oplevelse kan nyde det. Netop denne slags alsidighed og tilgængelighed er der nogle der ønsker eksempelvis FromSoftware ville tilbyde i Sekiro: Shadows Die Twice, men det har skabt debat, da andre mener at det ville sætte skabernes vision over styr.

Men sådan forholder det sig i hvert fald ikke hvis man spørger instruktøren bag netop God of War, Cory Barlog. Har han skrevet følgende på Twitter:

"Accessibility has never and will never be a compromise to my vision."

FromSoftware har ikke kommenteret på debatten lige for nylig, og det vides ikke om de i sidste ende ønsker at tilføje måder hvorpå andre slags spillere kan nyde deres indhold.

God of War