Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor Danmark
nyheder
The Last of Us: Part II

Rapport: Naughty Dog-medarbejder arbejder over 14 timer ad gangen

I disse dage er der forøget fokus på medarbejderforhold i spilbranchen, og særligt de berygtede crunch-perioder, hvor kronisk overarbejde nærmest forventes for at få et spil klar til tiden. Naughty Dog er notorisk kendt for crunch i månederne op til lanceringerne af deres spil, og noget tyder på at det sker igen.

For nylig udgav talent og projektkoordinator hos Naughty Dog en besked på Twitter, der indikerer at hun har arbejdet over 14 timer på én gang.

Blandt andet COG rakte ud til Naughty Dog for at få etableret om hvorvidt dette gælder store dele af studiet som del af en crunch-periode frem til lanceringen af The Last of Us: Part II.

Naughty Dog valgte dog ikke at svare på beskeden, som ikke ligefrem styrker troen på at dette er en engangsforeteelse.

The Last of Us: Part II