Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
Cuphead

Cuphead-udvikler udsatte udvidelse for at undgå "crunch"

For nylig udgav Studio MDHR, folkene bag Cuphead og den kommende The Delicoius Last Course-udvidelse, en trailer, der afslørede at udvidelsens lancering er blevet skubbet ind i 2020. Det lader til at de fleste har respekteret denne beslutning, men folkene forklarer nu at forsinkelsen skyldes at de ikke ønsker at overarbejde for at få den klar i tide.

I en meddelelse udleveret til Kotaku fortæller Chad Moldenhauer fra Studio MDHR, at de ikke ønsker at udsætte medarbejdere for såkaldt "crunch".

"While we initially announced a 2019 release date for the 'Delicious Last Course' expansion, our highest priority is making sure this new adventure meets the meticulous level of care and quality we always strive for. We want to be absolutely certain that this next adventure feels at home in the world of Cuphead and is full of moments that surprise and delight players."

"Furthermore, the development of the original game taught us a great deal about the importance of making things in a way that's healthy and sustainable for our team. This wasn't an easy decision to make, but we're confident it's one that will result in a higher quality experience that's all the sweeter when it does arrive."

Studiet er ikke alene om at tage direkte afstand fra såkaldt "crunch"-kultur, efter der er kommet yderligere fokus på området i løbet af det sidste år.

Cuphead