Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
Ancestors: The Humankind Odyssey

Det var svært at få Ancestors: The Humankind Odyssey finansieret

Skaberen bag Assassin's Creed, Patrice Désilets, har som bekendt i årevis arbejdet på det ambitiøse spil Ancestors: The Humankind Odyssey, som er et spil der fortæller historien om menneskeracens fødsel, nemlig hvordan aber gradvist forøger deres intelligens, og lærer mere om deres omgivelser i Afrika for mange tusinde år siden.

Det er ikke ligefrem et spil som man har prøvet før, og netop derfor har det været meget svært at finde den nødvendige finansiering. Dette afslører Désilets nu i et interview med GamesIndustry.

"JF and I spoke to 45 people before somebody finally said yes. To start a business, you have to be willing to receive a lot of nos, but the first yes is what starts it all. Out of the four years it took to build Ancestors, those first two years was building a studio while making a game. We started with six guys coming to my place every Tuesday. Then we eventually got a little bit of money, and then I eventually could say: 'Panache exists, f**k it.'

Spillet udkommer langt om længe d. 27 august på PC, og i december på PS4 og Xbox One.

Ancestors: The Humankind Odyssey

Relaterede tekster

Ancestors: The Humankind OdysseyScore

Ancestors: The Humankind Odyssey

ANMELDELSE. Skrevet af Claus Larsen

Skaberen bag Assassin's Creed vender tilbage med et spil om menneskeracens spæde begyndelse. Det lyder ambitiøst, men er det noget værd?

Indlæser mere indhold