Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
The Last of Us: Part II

The Last of Us: Part II-instruktør forklarer hvorfor spillet ikke foregår i en åben verden

I disse dage findes der naturligvis stadig lineære spil, men den generelle tendens er at store titler der forventes at sælge mange, mange millioner eksemplarer har en åben verden. Det har det kommende The Last of Us: Part II ikke, og hvorfor det forholder sig sådan har instruktøren bag nu forklaret.

I et interview med IGN fortæller Neil Druckmann, at selvom de har gjort spillet bredere end før, så er det lineære stadig en del af spillets DNA.

"Unlike an open world game that is usually open all the time, that [type of] game doesn't work for us for The Last of Us because that loses tension. If I need to go rescue someone, and [the game] says 'OK go rescue them right now...or do these 10 other things on the side,' you lose tension."

Er du enig?

The Last of Us: Part II

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold