Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
The Last of Us: Part II

The Last of Us: Part II er "50% større end forgængeren"

Udvikleren Naughty Dog har allerede forklaret præcis hvorfor The Last of Us: Part II ikke har nogen åben verden, og det er fordi at de mener at det slår selve intensiteten ihjel, hvis spilleren kan takle historien i helt eget tempo. Dog er det samtidig det største spil studiet nogensinde har skabt, og nu ved vi lidt mere om hvad vi skal forvente rent størrelsesmæssigt.

I et interview med GameBraves siger Narrative Lead Halley Gross, der tidligere har arbejdet på tv-serier som Westworld og Too Old to Die Young, at Part II er 50% større end det originale The Last of Us.

"The game I think we're saying is about 50% bigger, but it is massive, not just in length, but in like, all of our levels are bigger and wider, we have more cinematics, we have more characters, we have more animations. We have larger melee systems, in every way, this game is bigger and better."

Den gennemsnitlige længde på en gennemspilning af det originale er omtrent 15 timer.

The Last of Us: Part II

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold