Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
Apex Legends

Apex Legends havde sin største måned i oktober siden lanceringen

Apex Legends udkom på relativ overraskende vis tilbage i februar og var nærmest øjeblikkeligt et verdensomspændene hit, men få måneder droppede en række spillere ud fordi Respawn Entertainment var for langsomme til at pumpe nyt indhold ud.

Men takket være en mere indholdspakket strategi er spillet nu for alvor tilbage, og faktisk var oktober måned den mest indbringende for spillet siden lanceringen i februar. Dette jab vu se i en ny rapport ovre hos SuperData, hvor det fremgår at spillet i oktober genererede $45 millioner i mikrotransaktioner, som er en stor forøgelse sammenlignet med de $16 millioner der blev brugt måneden før.

Det er stort set en tredobling på én måned. Desuden er antallet af aktive spillere også vokset markant, og det lader så sandelig til at det er kommet for at blive.

Dog har tidligere rapporter også slået fast, at netop på grund af successen er chancerne for at se Titanfall 3 blevet mindre.

Apex Legends

Relaterede tekster

Apex LegendsScore

Apex Legends

ANMELDELSE. Skrevet af Anders Fischer

Respawn Entertainment giver os deres bud på en adrenalinpumpende battle royale-oplevelse. Fungerer det dog som tiltænkt?



Indlæser mere indhold