Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
Marvel's Avengers

Crystal Dynamics vidste at fans ikke ville blive glade for Marvel's Avengers

For nylig valgte Crystal Dynamics at forsinke Marvel's Avengers fra maj til september, og dette kommer efter en noget forvirrende afsløring under sidste års E3, hvor det var svært at greje præcis hvordan spillets identitet så ud. Dog lader det til at udvikleren vidste at det ikke ville være helt let at løfte sløret for projektet.

I et interview med Respawn First fortæller forfatter og instruktør Shaun Escayg, at netop fordi alle i forvejen har et så etableret forhold til karaktererne, så ville spillet få nogle hårde ord med på vejen.

"This is 80 years of Marvel history to play with, and you know, a lot of people forget, but when the movies first came out, there was an uproar from fans. Like 'this is not how Iron Man speaks!' And now we face the same thing with the game. We kind of anticipated that."

Dog er der nogen der ville argumentere for, at det er spillets blanding af singleplayer og kooperative missioner der skabte forvirring og røre. Hvad mener du?

Marvel's Avengers

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold