Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
Cyberpunk 2077

God of War-instruktør forsvarer CD Projekt RED efter rapport om XB1-problemer

For nylig slap en rapport fra en troværdig polsk insider, der påstod at Cyberpunk 2077's forsinkelse skyldes at det har været udfordrende at få spillet til at køre på acceptabel vis på den originale Xbox One (og den originale PlayStation 4, antager vi). Dette har skabt røre blandt fans, og nu forsvarer en anden prominent spiludvikler, nemlig God of War-instruktøren Cory Barlog, CD Projekt RED.

Han siger i en række beskeder på Twitter, at alle spil er ret grimme helt frem til lanceringen, og at det er det sidste skub, den sidste fase i udviklingen, der gør at et spil kører på tilfredsstillende vis, også på mindre kraftfuld hardware.

"EVERY game runs badly until you optimize for the hardware in the final push before gold. So, I feel like I need to expand upon this because many may not have the most accurate picture of the game making process. In truth, we often probably do NOT want to share this because, for some reason, we believe people will jump to apocalyptic conclusions and get angry. I can't say I speak for the industry, so fellow devs chime in to disagree or correct if you feel your experience is different, but I feel this to be true for *most* games. GAMES ARE VERY UGLY, FOR A LONG TIME, UNTIL THEY ARE NOT. Traditionally, that is right near the end."

Barlog er efterhånden blevet kendt for at give bedre og dybere indsigt i spiludvikling generelt, et fag som fortsat er omtåget af megen mystik og hemmelighedskræmmeri.

Cyberpunk 2077

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold