Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
Dying Light 2

Dying Light 2's Grappling Hook er fysisk bundet af spillets omgivelser

Dying Light gik hen og blev en massiv succes, og det var blandt andet takket være spillets fokus på parkour og bevægelse, bevægelse som senere i spillet blev udbygget via introduktionen af en gribekrog, eller Grappling Hook, som gjorde at man endnu hurtigere kunne komme fremad. Den gribekrog vender tilbage i Dying Light 2, men denne gang har udviklingsholdet arbejdet hårdere på at integrationen af den stemmer overens med fysikkens love.

I et interview med VG247 fortæller Senior Game Designer Bartosz Kulon, at gribekrogen er bundet af Dying Light 2's fysiske omgivelser. Faktisk sammenligner han det lidt med Spider-Man på PS4.

"It's more physics-based. Like a Tarzan or Spider-Man thing. It won't be abused because you have to have something above you to swing from. It was our first attempt, and I made a lot of mistakes doing that. In Dying Light 2 it's way better optimised, more precise, and actually a bit more complicated, but it helps us in different ways we couldn't achieve in the first game. When I played a lot of Dying Light 1, I felt that the bounciness of the character was something that wasn't that realistic. I spent 6,000 hours in Dying Light, so I see a lot of things that normal people don't see."

Du kan se den i aktion via denne lange gameplay-demonstration af spillet.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer
Dying Light 2

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold