Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder

Udvikler: "Microsoft behøver ikke at skynde sig med VR-implementering"

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her!

* Skal udfyldes

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Igennem Half-Life: Alyx var der pludselig mange der igen snakkede om VR-headsets, og Sony har som bekendt allerede kastet sig ud på markedet via PlayStation VR, en plan som de selv har kaldt en succes. Men Microsoft har været ganske afventende omkring VR-teknologi generelt, og lader til fortsat at være det det næste stykke tid, og det mener én udvikler er meget smart.

I et interview med GameRant fortæller Schell Games CEO Jesse Schell, at Microsoft har råd til at følge VR-markedet uden selv direkte at konkurrere på det.

"Companies like Microsoft, they don't have any reason to hurry. They can wait and watch and see what's working and then they can act on that. For example, Apple's strategy. Apple tends not to invent things, they tend to just make better versions of things that someone else created."

Microsoft har netop slået fast tidligere, at de skal se markedet yderligere an før de beslutter sig for hvordan de vil takle situationen. Hvad synes du om den tilgang?

Udvikler: "Microsoft behøver ikke at skynde sig med VR-implementering"


Indlæser mere indhold