Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
nyheder
Assassin's Creed Valhalla

Assassin's Creed Valhalla har ikke noget traditionelt level-system

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her!

* Skal udfyldes

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

For nylig kunne instruktøren bag Assassin's Creed Valhalla, Ashraf Ismail, slå fast, at spillet vil benytte sig af en lidt anderledes struktur end tidligere spil i serien, men han ville ikke helt uddybe præcis hvad han mente. Nu lader det dog til at et eksempel på hvordan spillet går lidt nye veje, er dukket op.

I et interview med Game Informer forklarer Ismail nemlig, at spillet ikke rigtig benytter sig af en traditionel level-struktur, hvor denne centrale værdi afgør hvor stærk du er. I stedet sammenlægges denne værdi af dit grej, de evner du har låst op og hvor meget indhold du har klaret.

"As part of our fresh take on the RPG elements and progression, I would say it's less about levels and it's more about the sense of power. Based on the skills you have, you gain power. That's how we look at that mechanism in the world; it's really about your capacities and what you can do. It's a sense of power rather than levels."

Hvad synes du om denne strategi? Gør det spillet sjovere, eller ønsker du bare almene levels?

Assassin's Creed Valhalla

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold