Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyheder
Diablo IV

Blizzard slår fast: Diablo IV er ikke et MMORPG

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

For nylig udgav Blizzard deres kvartalsbaserede opdatering om Diablo IV, hvor de fortæller deres millioner af fans om hvordan udviklingen skrider frem. Vi skrev en nyhed om at opdateringen er landet, men fandt efterfølgende en spændende lille udtalelse fra instruktør Luis Barriga, der udtaler sig om spillets multiplayer-elementer.

Han slår fast i artiklen, at selvom spillet har mange multiplayer-elementer, såsom PvE co-op og PvP, samt et generelt større fokus på interaktion med andre spillere, så er der ret tydelige begrænsninger. Derfor skal spillet ikke ses som et MMORPG.

"To be clear, this is a philosophy rather than a tech limitation. We find that the game stops feeling like Diablo and the world feels less dangerous when you see other players too often or in too high numbers. Once story moments are complete and towns turned into social hubs, you'd run into a few people in town. While on the road, you'd sometimes run into a player here and there. And then finally, if you went to a location where a world event was happening, you would see a larger congregation of players trying to defend against an attack by a cannibal horde or trying to take down Ashava, the demonic world boss we showed at BlizzCon."

De kommer altså aktivt til at begrænse hvor mange andre spillere du ser, eller behøver at interagere med.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer
Diablo IV

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold