Dansk
Gamereactor
nyheder
Skull & Bones

Rygte: Skull & Bones-udviklingen er blevet genstartet for at fokusere på "Live Service Storytelling"

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Det er efterhånden meget, meget lang tid siden at vi så noget til Skull & Bones, Ubisoft Singapores nye IP, der havde til formål at tage søslagene fra Assassin's Creed IV: Black Flag og placere dem i en større, åben og multiplayer-orienteret kontekst. Adskillige rygter har tidligere peget på en lidt besværlig udviklingsperiode med adskillige udskiftninger i den kreative stab, og nu siger en ny artikel, at projektet er blevet genstartet.

VGC har snakket med en række kilder, der fortæller at spillet fortsat er under aktiv udvikling, men at der er tale om en komplet genstart. Åbenbart vil spillet nu bevæge sig mere i retning af Rares Sea of Thieves. Der er ikke længere bare tale om PvP-orienteret indhold, men missioner med "Live Service Storytelling", som fokuserer på sammenhold og samarbejde.

Desuden mener kilderne at spillet bevæger sig væk fra en "Premium Box"-økonomi, som tilsyneladende refererer til Loot Boxes, og nu i stedet vil benytte sig af en traditionel Live Service-opsætning, altså kosmetiske mikrotransaktioner.

Alt dette skal naturligvis tages med et gran salt, men det kunne være en forklaring på hvorfor der er gået så lang tid siden vi så det sidst.

Skull & Bones

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.