Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyheder
Overwatch 2

Blizzard: "Overwatch 2's PvE-baner er større og mere komplekse"

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Der kunne meget vel gå meget, meget længe før Overwatch 2 ankommer, men når det gør, så bliver det sammen med flere forskellige former for PvE-indhold, hvor du spiller sammen med dine venner om at smadre AI-kontrollerede fjender. Blizzard har dog ikke fortalt os alt for meget om selve strukturen her, men vi ved dog at de går ambitiøst til værks i forhold til størrelsesordenen på banerne.

I et nyt blogindlæg fortæller udviklingsholdet, at disse PvE-baner bliver større end selv de største multiplayer-baner i Overwatch, såsom Retribution og Storm Rising.

"Overwatch 2's PvE (Player vs. Environment) maps are larger and more complex than Overwatch maps like Retribution and Storm Rising. That doesn't just mean more distance to cover, but also longer missions involving more kinds of foes and more elaborate encounters. Adding enemy types leads to complex ability interactions between enemies and heroes - but also between the enemies themselves, like short-range and long-range units that coordinate their attacks."

Dog siger de ikke noget om hvornår vi kommer til at se spillet i aktion, men det er under udvikling til Switch, Xbox One og PS4, så vi forventer at de også snart skal afsløre next-gen-versioner af spillet.

Overwatch 2

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold