Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
nyheder
The Last of Us: Part II

The Last of Us: Part II er Sonys "biggest digital launch"

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Ja, Sony slår tilsyneladende deres egne rekorder til højre og venstre. Ikke bare lader det til at Ghost of Tsushima virkelig er den mest populære nye PlayStation IP i løbet af denne generation, og ikke bare det, The Last of Us: Part II har klaret sig fortrinligt, alle kontroverserne til trods.

SuperData har udgivet en officiel rapport over hvordan de diverse spillanceringer har klaret sig digitalt i løbet af juni måned, og her fremgår det at Naughty Dogs seneste spil har solgt estimerede 2.8 millioner digitale eksemplarer, som er mere end den tidligere rekordindehaver, Spider-Man, der solgte 2.2 millioner digitale eksemplarer i løbet af sin lanceringsmåned.

De gode nyheder for det brede marked stopper ikke der, da i selvsamme rapport så slår SuperData fast, at Valorant har nydt godt af den største lancering for et free-to-play-spil på PC-platformen nogensinde i forhold til omsætning.

Så det lader til, samlet set, at branchen har det meget godt.

The Last of Us: Part II

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold