Dansk
nyheder

Netflix CEO siger at det ville "give mening" for dem at gå ind i spilbranchen

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Selvom spilbranchen traditionelt set er en kende lukket, med bare få gigantiske konkurrenter i konstant strid om forbrugernes gunst, så er der faktisk for nylig kommet lidt flere til fadet. Blandt andet Google går mere seriøst til værks med lanceringen af Stadia, og måske ser vi snart en virkelighed, hvor også Netflix vil konkurrere med.

I et interview med Variety fortæller Netflix' CEO Todd Hastings, at det ville "give mening" for dem at bevæge sig ind på spilmarkedet, men i hvilket omfang ved han endnu ikke.

"You know, it could, but sports, videogaming, user-generated content — if you think of the other big categories, someday it could make sense".

Det virker mest af alt som "blue-sky thinking", men det skal dog siges at Netflix tidligere har finansieret og udgivet spil. Mon der kommer mere af det?

Netflix CEO siger at det ville "give mening" for dem at gå ind i spilbranchen


Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.