Dansk
nyheder
Starfield

Starfield får den største grafikmotoroverhaling siden Oblivion

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Siden det lille glimt vi fik af Starfield ved E3 tilbage i 2018, så har vi stort set intet hørt om det ambitiøse nye rollespil fra Bethesda Game Studios. Men naturligvis er der ekstra bevågenhed omkring projekter som dette, nu hvor Bethesda er blevet købt af Microsoft, så derfor har instruktør Todd Howard nu udtalt sig lidt om teknologien bag.

Og det er faktisk rigtig, rigtig gode nyheder, for ligesom adskillige rygter tidligere har peget på, så lader det til at Bethesda er i gang at opdatere deres grafikmotor i gevaldig grad. Faktisk siger Howard, at Starfield repræsenterer et signifikant tigerspring frem for deres grafikmotor i et nyt blogindlæg:

"With each new console cycle, we evolved together. From bringing mods to consoles with Fallout 4, now over a billion downloads, to the latest technologies fueling Xbox Series X/S. These new systems are optimized for the vast worlds we love to create, with generational leaps not just in graphics, but CPU and data streaming as well. It's led to our largest engine overhaul since Oblivion, with all new technologies powering our first new IP in 25 years, Starfield, as well as The Elder Scrolls VI."

Det lyder ganske spændende, men der er endnu ikke noget nyt om hvornår vi ser Starfield igen.

Starfield

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.