Dansk
Gamereactor
nyheder
Microsoft Flight Simulator

Phil Spencer: Microsoft Flight Simulator var ikke blevet lavet uden Game Pass

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Bethesdas Todd Howard var for et par uger siden ude og sige, at spilabonnementer gav plads til at bruge ressourcer på lidt smallere eller nicheprægede titler, og nu kommer hans kommende kollega Xbox-chef Phil Spencer med en lignende udmelding.

I et interview med den britiske avis The Guardian udtaler han følgende:

"I honestly don't think we'd greenlight Tell Me Why if not for Game Pass. It's an episodic, story-driven game - you don't see a lot of them getting made. We knew with the 15 million subscribers we have now, that it would get played, and that people would engage in it more than they would if there was a $30 price point in front of it. Even Flight Simulator is a game we would not have green-lit if we did not see Game Pass growing. We had a million players of Battletoads! These are all examples of games that in an exclusively retail model would be more challenged."

Tell Me Why er udviklet af Dontnod, der også har udgivet Life is Strange-serien, bag Battletoads remaken står Dlala Studios, og franske Asobo Studio har udviklet Microsoft Flight Simulator. Ingen af disse studier er ejet af Microsoft.

Microsoft Flight Simulator

Relaterede tekster

Microsoft Flight SimulatorScore

Microsoft Flight Simulator

ANMELDELSE. Skrevet af Claus Larsen

Claus har fløjet højt oppe under himlen blå, og set vores verden fra fugleperspektiv. Nu er han klar med en dom over det nye Microsoft Flight Simulator.



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.