Dansk
Gamereactor
nyheder
Project 007

IO's Project 007 byder på "karakterdrevne scener med betydelig mængde dialog"

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Godt nok har Hitman-serien en sammenhængende historie, men det ville være synd at sige at det er et stort fokus for serien. Noget kunne dog tyde på at det virkelig vil ændre sig med det kommende Project 007, danske IO Interactives næste projekt, for her vil der være længere mellemscener med "betydelig mængde dialog".

Den formuering er taget direkte fra et nyt jobopslag hos studiet, hvor de søger en forfatter til netop at forme de her scener til spillet.

Mere specifikt bliver det denne forfatters job at "build locations, cutscenes, quests, and in-game dialogue that tell coherent, clever, and powerful stories."

Derudover skal der også udarbejdes "story outlines, character-driven scenes with substantial dialogue."

Det lyder alt sammen med narrativt fokuseret end Hitman-spillene har været. Dog slår de fast, at spillet kommer til byde på både lineær og ikke-lineær historiefortælling.

Project 007

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.