Dansk
Gamereactor
nyheder
Cyberpunk 2077

PlayStation CEO kommenterer på rodet Cyberpunk-lancering

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Vi kan vist alle blive enige om, at Cyberpunk 2077-lanceringen var mindre end succesfuld. Spillet ankom med et utal af tekniske fejl, og også features der kunne have brugt mere udviklingstid. Præcis hvorfor CD Projekt RED-ledelsen pressede så hårdt på med lanceringen i december vides endnu ikke, men udviklerne selv var også overraskede over beslutningen.

Netop denne proces har PlayStation-chef Jim Ryan kommenteret på, og han siger specifikt, at Sony først udgiver spil når de er klar.

"You know, there are two approaches to this: you can either hold the date and put out the game irrespective of quality or you can ship it when it's right. We have always taken the latter approach. There have been some fairly high-profile instances of publishers trying the former approach."

Det er et ret direkte stik imod CD Projekt RED, og Sony har da som sådan også for vane at udgive spil der er i nogenlunde teknisk tilstand, eller hvad?

Cyberpunk 2077

Relaterede tekster

Cyberpunk 2077Score

Cyberpunk 2077

ANMELDELSE. Skrevet af Damian Cholewa

Vi drager ned ad Night Citys beskidte, neonoplyste stræder for at udforske CD Project Reds ekstremt ambitiøse Cyberpunk 2077.



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.