Dansk
Gamereactor
nyheder
Dying Light 2

Dying Light 2-udviklere forklarer hvorfor spillet er blevet forsinket

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Adskillige journalister har allerede malet et ret dystopisk billede af Techlands udviklingsmiljø, og hvorfor spillet Dying Light 2 har siddet fast i en længere periode. Men spørger man rent officielt, så er der en langt simplere grund, de har nemlig skulle slås med en ret avanceret grafikmotor, der har givet dem besværligheder.

I et interview med WCCFTech fortæller Łukasz Burdka, der er Senior Technology Programmer, at deres grafikmotor, C-Engine, til dels er skylden, fordi de opgraderede alle komponenterne i den:

"The transition to C-Engine overlapped with the pre-production stage of Dying Light 2. These changes were unavoidable in order to create the detailed world of Dying Light 2. Our developers needed time to adapt to the technology, and our Engine department needed time to improve the user experience of the new editor. The early stage of C-Engine's deployment was a difficult period for our production, but it was necessary to fulfill the ambitions of Dying Light 2."

Du kan se den seneste (og eneste) gameplay-demonstration fra spillet herunder.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer
Dying Light 2

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.