Dansk
Gamereactor
nyheder
Resident Evil Village

Rygte: Resident Evil Villages sværhedsgrad fokuserer på tilfældigheder

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Resident Evil-franchisen har altid lagt vægt på at spillere skulle komme tilbage til spillet, og blive belønnet og underholdt, hvis de spillede igennem spillet igen. Dette har de gjort med unlockables eller flere forskellige narrative grene. I Resident Evil Village er der rygter om, at Capcom introducerer en ny sværhedsgrad, som spillere kan låse op for. Denne sværhedsgrad kommer til at fokusere på tilfældigheder, og det er tilfældigt hvor items er, hvilke fjender du møder og meget mere.

Det er den kendte Resident Evil insider AestethicGamer aka Dusk Golem, som skrev på Twitter, at Capcom arbejde på en 'Ethan Must Die 2.0" mode, som "makes the game more open, randomizes enemy & item placement, & scaled to be extremely difficult.". Spillere bliver godt udfordret og belønnet hvis de spiller igennem Resident Evil Village gentagne gange.

Det bliver interessant at se hvor 'hardcore' denne Ethan Must Die-mode virkelig er, men jeg er sikker på, at det kommer til at være en solid udfordring for selv de mest garvede Resident Evil fans.

Vi ved selvfølgelig stadig ikke om det er sandt eller ej med sikkerhed, men der går heldigvis ikke lang tid før vi får muligheden for at opleve Resident Evil Village selv, når spillet rammer PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC og Stadia d. 7 maj. Desuden skal I holde øje med Gamereactor siden, når vi opdaterer jer med nyheder fra Capcoms RE Showcase d. 15 april.

Resident Evil Village
Resident Evil Village

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.