Dansk
Gamereactor
nyheder
Cyberpunk 2077

CD Projekt RED-medarbejder skyder skylden for Cyberpunk-kritik på forbrugere og journalister

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annoncer

Cyberpunk 2077's problematiske lancering er nu en saga blot, men det er dog værd at huske på, hvor stor en forskel der var på det promoverede produkt, og det der landede på butikshylderne. CD Projekt RED har indrømmet, at de har trådt i spinaten, og er dedikerede til at fikse spillet, men én medarbejder ønsker også lige at sætte ord på forventningerne fra forbrugere og journalister.

For nylig streamede Lead Quest Designer, Pawel Sasko, på Twitch, og her kommenterede han på den lunkne modtagelse. Han indrømmede at man har ret til at kræve et godt spil, men han synes ikke helt at der var nok forståelse for hvor svært spillet har været at udvikle:

"Our goals have been super ambitious. I don't really feel that players and journalists fully, completely understand how difficult it was to make this game."

Sasko sad og svarede på spørgsmål i mange timer fra tusindvis af fans, og vil gøre det igen på søndag kl. 20.

Cyberpunk 2077

Relaterede tekster

Cyberpunk 2077Score

Cyberpunk 2077

ANMELDELSE. Skrevet af Damian Cholewa

Vi drager ned ad Night Citys beskidte, neonoplyste stræder for at udforske CD Project Reds ekstremt ambitiøse Cyberpunk 2077.



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.