Dansk
Gamereactor
nyheder
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

Den åbne verden i S.T.A.L.K.E.R. 2 kommer ikke til at spænde ben for historien fortæller udvikleren

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Udviklerne af det nyeste kapitel i kultserien S.T.A.L.K.E.R. har allerede afsløret af det kommende S.T.A.L.K.E.R. 2 kommer til at udspille sig i en stor åben verden i modsætning til de tidligere kapitler, der foregik i afgrænsende zoner.

Desværre har vi tidligere set eksempler på, at de store verdner kan være medvirkende til at fjerne fokus fra historien, men det bliver ikke tilfældet med S.T.A.L.K.E.R. 2, forsikrer spillets P.R. Manager, Zakhar Bocharov, i et interview med Gamingbolt.

"S.T.A.L.K.E.R. 2 is mostly about the new story, and we can't tell it without the open world. The player needs to feel the scale and the outcomes of his decisions. It is a long way so it can land an impact. A big journey with its own pace and outcomes."

Serien er løst inspireret af Andrei Tarkovskys sovjetiske sci-fi mesterværk af samme navn fra 1979, der særligt er kendt for sine smukke (og meget langsomme) montager. Det er dog langt fra sikkert, at du får lige så god tid til at betragte landskabet i det kommende spil, forklarer Bocharov i det samme interview:

"S.T.A.L.K.E.R. 2 (and the series as a whole as well) is about being small and almost helpless in the utterly stressful and dangerous conditions, fighting with death every second, knowing that if you die, the Zone wouldn't even notice it, and nothing will change."

Om den åbne verden i sidste ende styrker eller svækker oplevelsen, finder vi forhåbentligt ud af inden længe, da S.T.A.L.K.E.R. 2 er sat til at udkomme senere i 2021.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.