Dansk
Gamereactor
nyheder
Lost Judgment

Lost Judgments internationale lancering har haft indflydelse på det endelige produkt

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Sega prøver med Lost Judgment en ny strategi af, hvor en af deres meget japanske serier udvikles fra starten af med tanke på en simultan lancering i Vesten. Normalt har det ellers være kutyme at spilserier som Persona og Yakuza først udkom i Japan, og derefter blev lokaliseret et år eller to senere.

Den nye tilgang har dog også skabt ekstra arbejde for udvikleren Ryu ga Gotoku Studio. Det fortæller studiets producer Kazuki Hosokawa i et interview med Inverse.

"It tripled the struggles for the entire development staff," lyder den kontante vurdering.

At spillet nu er vanskeligere at udvikle, har at gøre med, at alle regioners respektive præferencer skal tænkes ind i spillet:

"Up until now, we have been focusing on the Japanese market and creating products with how we were going to promote it already in mind. However, for Lost Judgment, we knew from the start we wanted to strive for a simultaneous global release, so we had to think about what would be appropriate for the product and how to convey the appeal of the product in each region," forklarer Kazuki Hosokawa.

Det bliver derfor interessant at se, om spillet føles mere "internationalt", når det udkommer d. 24. september.

Lost Judgment

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.