Gamereactor Danmark. Se de seneste trailere og friske interviews fra de største spil-messer i verden. Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

LIVE
HQ
logo hd live | Are You Smarter Than A 5th Grader
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Dansk
      Gamereactor
      nyheder
      Rise of the Tomb Raider

      Rise of the Tomb Raiders Xbox-eksklusivitet var angiveligt "over $100 millioner værd"

      Abonner på vores nyhedsbrev her!

      * Påkrævet felt
      HQ

      I dag er Microsofts strategi lidt anderledes end den var engang. De besluttede sig nemlig for at forøge antallet af interne førstepartsstudier, som så udvikler eksklusive titler til Xbox-platformen. Men for en del år siden var de ude og investere i eksklusiver hos tredjeparter, deriblandt Crystal Dynamics, der udviklede Rise of the Tomb Raider eksklusivt til PlayStation.

      Spillet fik også en storslået modtagelse, og solgte fortrinligt, men det kostede også Microsoft mange penge. Dette ved vi takket være en lidt for detaljeret beskrivelse af tidligere Director of Live Product Management hos Eidos Montreal, Fabien Rossini.

      Han opdaterede sin LinkedIn-profil for nylig, hvor det fremgik at den eksklusivitetsaftale var "over $100 millioner" værd.

      Du kan se billederne herunder, der blandt andet bekræfter at DLC til Deus Ex: Mankind Divided genererede over $15 millioner på to år.

      Rise of the Tomb Raider
      Rise of the Tomb Raider

      Relaterede tekster

      Rise of the Tomb RaiderScore

      Rise of the Tomb Raider

      ANMELDELSE. Skrevet af Bengt Lemne

      Lara Craft udvikler sig fra overlevende til eventyrer i Crystal Dynamics andet kapitel i den nye Lara Croft-serie.



      Indlæser mere indhold