Dansk
Gamereactor
nyheder
Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic-instruktør fortryder at have efterlignet World of Warcraft

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Star Wars: The Old Republic udkom tilbage i 2011 efter noget af en lang og sej udviklingsperiode, men spillet har igennem årene haft moderat succes, og formået at fastholde en trofast brugerbase, noget som ikke alle MMORPG-spil kan bryste sig med. Alligevel tyder noget på at instruktøren bag spillet fortryder at spillet overhovedet endte med at blive så traditionel en MMORPG overhovedet.

I et interview med Game Informer forklarer James Ohlen, der har arbejdet som instruktør på spillet, og forlod Bioware efter 22 år i sidste måned, at han fortryder at spillet kom til at ligne World of Warcraft så meget.

"With Star Wars: The Old Republic I wish that I pushed a little bit more toward making it kind of Knights of the Old Republic online rather than 'Star Wars World of Warcraft. A lot of the feedback that we got when SWTOR came out was 'Hey, we wanted Knights of the Old Republic Online.'"

Er du enig med Ohlen? Var Old Republic for meget en traditionel MMORPG og for lidt klassisk Bioware-rollespil?

Star Wars: The Old Republic

Relaterede tekster

Star Wars: The Old RepublicScore

Star Wars: The Old Republic

ANMELDELSE. Skrevet af Oskar Nyström - GR SE

Oskar har brugt hver eneste vågne time i selskab med Biowares storsatsning. Kan Star Wars: The Old Republic vælte World of Warcraft af tronen eller skal vi glemme sammenligningen?



Indlæser mere indhold