Dansk
Gamereactor
nyheder
The Last Guardian

The Last Guardian var åbenbart langt mere komplekst på PS3

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

The Last Guardian blev i første omgang afsløret til PlayStation 3 af holdet bag Ico og Shadow of the Colossus, men så gik der som bekendt over et årti før spillet dukkede op igen, denne gang til PlayStation 4.

Spillet endte med at høste mere middelmådige anmeldelser end sine forgængere, og nu afslører instruktøren at de også gennemgik stor ændringer, eller nedgraderinger alt efter hvordan man ser på det, for at få det ud af døren.

I et interview med Cane and Rinse fortæller Fumito Ueda, at Tricos bevægelser var meget mere avancerede på PS3, altså i starten af udviklingen.

"The Trico we were creating on PlayStation 3 actually had more motion patterns than the PS4 version did, but we were unable to transfer everything due to transition time issues".

"I had ideas such as Trico offering a hint in a stage where the puzzle is difficult, and Trico changing little by little through the interaction with players who have completed the game, but these ideas could not be implemented also due to the transferring time issue."

Du kan jo passende læse vores anmeldelse her.

The Last Guardian

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold