Dansk
Gamereactor
nyheder

The Legend of Zelda-filminstruktør planlægger ikke at bruge meget CG

Han ønsker fremfor alt en "grounded adaptation".

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Nintendo har allerede haft held med en animeret Super Mario Bros-film, men den kommende The Legend of Zelda-filmatisering er en helt, helt anden størrelse, og det store spørgsmål er naturligvis hvor meget folkene bag vil bruge animation til bringe Hyrule til live, og ydermere hvor realistisk og jordbunden den er.

Instruktør Wes Ball har forsøgt at svare på nogle af disse spørgsmål, særligt efter han har lavet den CG-tunge Kingdom of the Planet of the Apes, og i et interview med Polygon siger han at hans fortolkning bliver "grounded":

"I want it to be grounded and real. We're working hard, and we're gonna make something great. Nintendo will pop out of the bushes here and like yank me away."

Det vides endnu ikke hvornår The Legend of Zelda går i produktion, men det lader til at være Balls næste projekt efter Kingdom of the Planet of the Apes, der åbner i biograferne i næste uge.

The Legend of Zelda-filminstruktør planlægger ikke at bruge meget CG


Indlæser mere indhold