Der var mange aspekter af Cyberpunk 2077 ved lanceringen der ikke levede op til forventningerne, og det er ikke bare på PS4 og Xbox One. Der var et utal af tekniske knaster der fik masser af kritik, og det har kostet mange, mange millioner at gøre spillet færdigt, så at sige.
Den situation ønsker udvikler CD Projekt RED ikke at stå i igen, og de har lavet om i deres interne proces således så at de tester konsolversioner sideløbende igennem udviklingen. Sådan gør de blandt med det kommende The Witcher 4, der for nu fortsat går under navnet "Polaris". I et interview med Inven Global fortæller Engineering Director Colin Walder dette:
"It's about ensuring we're on top of certain things from the start. Take consoles, for example; we need to make sure they're functioning from the get-go. For our next project, Polaris, we're already running our demos and internal reviews on the console from the very beginning. This is a step we only took later in Cyberpunk's development."
Vi krydser fingre for at udviklerne får det lettere med The Witcher 4, og at produktet leverer fra start af.