Dansk
Gamereactor
nyheder
The Elder Scrolls VI

Tidligere Bethesda-designer: "Elder Scrolls VI blev afsløret tidligt for at berolige fans"

Der er ofte debat om hvorvidt udviklere bør afsløre tidligt for at være gennemsigtige, eller afsløre tæt på lanceringen.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Er det bedre hvis udviklere er gennemsigtige helt i starten med hvilke projekter der er i støbeskeen, eller skal de vente helt frem til at spillet er noget nær færdigt? Det er en diskussion der ofte popper frem blandt forbrugere og medier, og særligt Bethesda Game Studios har nu virkelig gjort begge del.

Både Fallout 4 og Fallout 76 havde relativt korte vinduer fra afsløring til lancering, men Starfield og det kommende The Elder Scrolls VI havde det stik modsatte. Tidligere designer hos studiet, Bruce Nesmith, forklarer i et interview med MinnMax, at The Elder Scrolls VI blev afsløret for at "berolige fans":

"Only the fact that the pitchforks and torches were out got Todd to say 'Yes we're going to do Elder Scrolls 6, it's for real it'll happen. But I'm betting you don't hear much in the way of details until six months before release, which is the way it should be. I think that's the best approach and [Howard's] proven that works really well, at least for Bethesda."

Hvad synes du om Bethesdas strategi her? At bekræfte hvad de arbejder på tidligt, for så først at afsløre egentlige detaljer relativt tæt på lanceringen.

The Elder Scrolls VI

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold