Dansk
Gamereactor
nyheder
Starfield

Todd Howard forklarer hvorfor Bethesda Game Studios-spil "are so irresponsibly large"

Starfield: Shattered Space udkom i går.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Om man kan lide Bethesda Game Studios-spil som Elder Scrolls, Fallout og nu Starfield, så er det svært at argumentere imod deres egentlige størrelse. De er gigantiske med en indholdsvolumen der kun er blevet mødt af få andre udviklere.

Men hvorfor bliver de her spil så store? Ja, noget tyder at Bethesda Game Studios har en specifik proces der gør at disse spil naturligt "snowballer" til sådanne størrelser. I et BAFTA interview med Todd Howard siger han følgende:

"We cut very little from our games at Bethesda, which is why the games are so irresponsibly large. And it really comes to the whole team, you know, putting a lot of creativity into the game. It's obviously not just me, and I think that's what really makes them special."

Howard mener dette som en ros, men man kan sagtens læse dette lidt som om at Bethesda Game Studios måske netop burde trimme spillene til.

Hvad synes du?

Starfield

Relaterede tekster

StarfieldScore

Starfield

ANMELDELSE. Skrevet af Jonas Mäki

Det er endelig tid til at udforske rummet i Bethesdas første nye spilserie i over 25 år. Er drømmen om Skyrim i rummet gået i opfyldelse?



Indlæser mere indhold