Dansk
Gamereactor
nyheder
Gylt

Udviklerne bag Stadia-eksklusiv siger at udvikle til platformen ikke er let

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Det er altid svært at udvikle til en ny platform, men er det særligt besværligt så kan det være med til at skade støtten til platformen, hvis udviklerne afgør at det ikke er omkostningerne værd at bringe deres spil til den pågældende platform.

Google har tidligere slået fast, at det er udvikle til Stadia er let, men det er ikke den opfattelse som Tequila Works har, der har lavet platformens eneste eksklusive spil (indtil videre), Gylt.

I et interview med Gamereactor ved Fun & Serious-messen i Sapnien fortæller studiets CEO, Raúl Rubio, følgende:

"Basically, developing a very solid pipeline, ensuring that all of the game was 60fps and had the required resolution was a huge challenge. In our case, being a single-player narrative-driven adventure helped a lot. I can tell you, it's not easy."

Dog har studiet tænkt sig at blive ved med at udvikle videre på Gylt, og Stadia lader dog til at få støtte fra mange store udviklere og udgivere indtil videre.

Gylt

Relaterede tekster

GyltScore

Gylt

ANMELDELSE. Skrevet af Magnus Groth-Andersen

Stadia-tjenestens eneste eksklusiv kommer fra udviklerne bag Rime, men kan dette Silent Hill-lignende spil imponere?



Indlæser mere indhold