Dansk
Gamereactor
nyheder
Xcom: Enemy Unknown

Xcom: Enemy Unknown - Interview

Mere om Firaxis' titel

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Xcom: Enemy Unknown er en intens affære. Der er umådeligt mange ting, der skal holdes styr på. En base, der skal administreres og udvides, ingeniører og forskere der skal have opgaver, og en balancegang, når man skal vælge hvilke meldinger om rumvæsen-aktivitet, man vil forfølge, og hvilke lande der aktuelt skal lades i stikken. Lead designer Jake Solomon fortæller os mere om Firaxis' Xcom: Enemy Unknown.

Husk du kan læse om Rasmus' grundige prøvetur i spillet ved at klikke her.

HQ

Relaterede tekster

Xcom: Enemy UnknownScore

Xcom: Enemy Unknown

ANMELDELSE. Skrevet af Rasmus Lund-Hansen

Den klassiske X-Com-serie genfødes af Firaxis, og den opgave klarer de fornemt. Rasmus har mærket angstens sved.

Xcom: Enemy Unknown datosat til iOS

Xcom: Enemy Unknown datosat til iOS

NYHED. Skrevet af Lee West

Firaxis' glimrende strategispil Xcom: Enemy Unknown dukker, som vi tidligere har fortalt, også op til iOS. Det sker endda ganske snart. Således kan touch-spillere se frem...

Interview: Xcom til iPad

Interview: Xcom til iPad

ARTIKEL. Skrevet af Lee West

Til sommer vil du kunne forsvare jorden mod invasion fra rummet på din iPad. I den anledning tog vi en snak med chefdesigneren på Xcom: Enemy Unknown.



Indlæser mere indhold