Dansk
Gamereactor
nyheder
Doom: The Dark Ages

Doom: The Dark Ages er lige blevet sværere

Feedbacken var, at spillet var for let, så nu har id Software skruet på knapperne.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

id Software har på det officielle Doom website, Slayer's Club, meddelt, at efter at have set på feedback efter spillets første uge på markedet, har de valgt at skrue op for sværhedsgraden på flere forskellige områder - ja selv på Nightmare Mode.

Spillets sværhedsgrad er blevet balanceret, så der for eksempel er færre health og armor drops, effektiviteten af visse våben er blevet sat ned og flere fjender straffer spilleren hårdere, hvis man misser en parry. Et eksempel er, at hvis man i Nightmare Mode misser et parry på et overhead slash angreb fra en Agaddon Hunter, så vil ens skjold gå i stykker, i stedet for tidligere, blot at tage skade.

After a week of observing you play and hearing your feedback, we felt the game needed to be a bit harder overall, especially on Nightmare difficulty, so a Tunable* pass was made live yesterday.

- id Software

Du kan se de fulde balancejusteringer på Slayer's Club her.

Doom: The Dark Ages udkom til Xbox Series X/S, PlayStation 5, PC og Game Pass den 15. maj og efter knap en uge rundede spillet 3 millioner spillere og det var dermed den største lancering fra id Software nogensinde.

Du kan læse vores anmeldelse af Doom: The Dark Ages her og se vores videoanmeldelse nedenfor.

* En Tunable er en mindre opdatering, typisk balancering af eksisterende data, som id Software kan skubbe ud og som ikke kræver en decideret patch.

HQ
Doom: The Dark Ages

Relaterede tekster

Doom: The Dark AgesScore

Doom: The Dark Ages

ANMELDELSE. Skrevet af Magnus Groth-Andersen

The Slayer er tilbage i det tredje spil i den moderne Doom-saga, hvor du bliver bedt om at "stand & fight" - så det har vi gjort.



Indlæser mere indhold