Gamereactor Danmark. Se de seneste trailere og friske interviews fra de største spil-messer i verden. Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder
Returnal

Returnal-udvikler slår fast at de altid kan gøre mere for at gøre deres spil mere tilgængelige

Men er det ikke en af grundene til at fans elsker dem?

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Returnal repræsenterer et kvantespring fremad i produktionsværdi for udvikleren Housemarque, som lader til at direkte ønske at udvikle større og mere ambitiøse titler, uden at miste den der "gameplay first"-mentalitet der har skaffet dem et så loyalt følge.

Men det forhindrede ikke mange i at klage over at netop Returnal var en kende for svært, og at man som spiller blev straffet for ofte af spillets roguelike-elementer. I et interview med Greg Miller hos PS I Love You XOXO siger instruktør Harry Krueger, at de ønsker at gøre mere for at gøre deres spil mere tilgængelige:

"That's definitely always going to be an interesting challenge to find that sweet spot. I think we can always do more and could always add more support for different ways to play the game and different control methods. I think when it comes to the difficulty I think it is a question of what kind of experience you are having with Returnal."

Spørgsmålet er så bare om forøget tilgængelighed vil gøre spillene mere... almindelige. Hvad synes du?

Returnal

Relaterede tekster

5
Vi anmelder Returnal på PCScore

Vi anmelder Returnal på PC

ANMELDELSE. Skrevet af Magnus Laursen

Returnal er vendt frygteligt tilbage! Laursen har kæmpet sig vej gennem mørklagte ruiner og mangearmede uhyrer for at levere en hurtig anmeldelse af spillets PC-udgave.



Indlæser mere indhold