Dansk
Gamereactor
previews
Don King Presents: Prizefighter

Don King Presents: Prizefighter

2K London forsøger sig med dybe stød og en regulær knockout, men kan udgiveren overhovedet gå i ringen med en sværvægter som Fight Night? Blichfeldt fortæller...

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Gad vide, hvor de har fundet modet til at gå i gang med det, når de nu ikke kan efterligne kontrollen i Fight Night", tænker jeg, mens jeg sidder i en boksering i det østlige London, og en entusiastisk mand fra udviklingsholdet bag Prizefighter, snakker løs i baggrunden.

Med sin revolutionerende kontrol omskrev Fight Night fuldstændig regelbogen, og det at skulle vende tilbage til at bruge knapkombinationer, virker næsten primitivt, hvilket produceren Matthew Seymour, griner af, da jeg spørger ham. Tankegangen er dog, at systemet i Fight Night var for langsomt og besværligt. Prizefighter skal i stedet benytte sig af et kampsystem, der har mere til fælles med den hastighed og simplicitet, man finder i spil som Street Fighter 2 - det skal være imødekommende for alle.

Mest spændende er dog den historie, hele oplevelsen er spundet op over, og som i retrospekt vil fortælle historien om, hvordan du, navngivet "The Kid", kæmpede dig op fra rendestenen, til den dag, du endeligt blev verdensmester i sværvægt. Det hele fortælles via historiesekvenser, med alt fra tidligere boksere til hyrede skuespillere, der gør deres bedste for at få det utvivlsomt ringe manuskript til at fungere. Hverken skuespillet eller manuskriptet vil sikkert vinde nogle priser, men det giver alligevel spillet en unik charme, ikke ulig, når du engang imellem kommer til at se en B-film og ikke kan få taget dig sammen til at zappe om.

Knap så charmerende er den hakkende animation, der godt nok afvikles i et lynhurtigt tempo, men får det hele til at se ud, som om bokserne bevæger sig ind og ud af to til tre sekunder lange tidslommer. Det virker ganske enkelt som om overgangene mellem de forskellige bevægelser mangler, og specielt i sammenligning med Fight Night, er det svært at overse.

Dette er en annonce:

Der er stadig tid til at afpudse animationen og forfine kampsystemet, men det er svært ikke at se en masse af Rocky Legends, som var udviklerens sidste forsøg med genren, i Prizefighter, og det er desværre ikke noget at være stolt af. Vi forbliver forhåbningsfulde om, at B-films historien og lidt mere tid på udviklingskontoen kan redde dette projekt fra samme skæbne som Clubber Lang og Ivan Drago fik, sidste gang de vovede sig ud som spilfigurer.

Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Dette er en annonce:
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter
Don King Presents: Prizefighter

Relaterede tekster

Don King Presents: PrizefighterScore

Don King Presents: Prizefighter

ANMELDELSE. Skrevet af Kristian Troelsen

Prizefighter har hestesko i de hårdtslående handsker, men rammer også tit skævt. Kristian Troelsen er trådt op i ringen, for at teste 2K's seneste sportsspil.

Don King Presents: Prizefighter

Don King Presents: Prizefighter

PREVIEW. Skrevet af Thomas Blichfeldt

2K London forsøger sig med dybe stød og en regulær knockout, men kan udgiveren overhovedet gå i ringen med en sværvægter som Fight Night? Blichfeldt fortæller...



Indlæser mere indhold