Gamereactor follow Gamereactor / Svenska / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Log ind medlem






Glemt kodeordet?
Jeg er ikke medlem, men det vil jeg gerne være

Eller log ind med en Facebook-konto
Gamereactor Danmark
previews
The Crew 2

Vi har prøvet flere timers The Crew 2

Om du så har lyst til at powerslide rundt om hjørner, flyve sidelæns eller sejle på havet. Vi har prøvet flere timers The Crew 2.

  • Tekst: Sam Bishop

Facebook
TwitterRedditGoogle-Plus

Sidste gang vi spillede The Crew 2 var helt tilbage under E3 2017, hvor vi fik lov til at se spillet i aktion for første gang, men i sidste måned inviterede Ubisoft og Ivory Tower os endelig til flere timers hands-on med den kommende titel ved Mercedes-Benz World i Surrey, England, for at se hvor langt det er kommet siden sidst. Vi fik lov til at spille i hele tre timer, og vi udforskede frit, uden at blive guidet af repræsentanter fra udviklingsholdet.

Det giver jo også meget god mening, når man tager i betragtning at netop frihed er førsteprioriteten i The Crew 2, og instruktør Julien Hummer bad os kun om at gennemføre de fire prøver for hver af de fire discipliner, Offroad, Street Racing, Aerobatics og Water Racing, for så blev alt låst op på kortet. Derudover var det bare med at tage hovedtelefonerne på, og gøre lige præcis hvad vi ønskede.

Denne frihed eksisterer i så vid udstrækning, at kommer du hen til et skarpt hjørne i dit første gaderace, og finder ud af at du hverken kan lide eller finde ud af at komme rundt om det på yndefuld vis, så behøver du aldrig at sidde i en bil igen. I stedet kan du eksempelvis eksklusivt flyve i fly i Aerobatics-udfordringer, og få de højeste scorer. I virkeligeden er strukturen simpel - du deltager i de begivenheder du ønsker, og som du gennemfører flere og flere, åbner andre af samme type op. Du kan forme din egen oplevelse i The Crew 2.

The Crew 2
The Crew 2The Crew 2The Crew 2The Crew 2

Selv indenfor hver af de fire hovedkategorier er der underkategorier at udforske. Eksempelvis hvis du bliver bedre til Street Racing, så åbner du op for særlige Drift Racing-udfordringer, og kommer du langt nok i Offroad-kategorien, så kan du til sidst køre motorcross, og hver eneste gang du åbner op for nye muligheder kan du investere i nye køretøjer. Du skal naturligvis bruge valuta, så man bliver lynhurtigt hooked på at spare op, og tilrane sig de køretøjer der kan klare sig godt på tværs af disciplinerne. Det er et loop der har fungeret før, og det fungerer igen.

Vi skal dog skynde os at slå fast, at The Crew 2 ikke eksklusivt er at racing-spil, i hvert fald ikke i traditionel forstand. Meget af tiden bruger du naturligvis på at bytte lak med din modstander, alt imens i fræser mod målstregen, men der er lige så meget fokus på stunts og stil. Aerobatics handler eksempelvis om at foretage en checkliste af stunts, og derigennem forsøge at få så mange point som muligt, og drifting handler mere om flair.

Der er en række måder hvorpå spillet holder dig engageret i de mange aktiviteter, og en af dem er "followers"-systemet, som du måske kan genkende lidt fra Forza Horizon-serien. Flere følgere betyder mere berømmelse, og mere berømmelse betyder større belønninger, og disse fås ved at lave fede stunts og få mange point i løbene og udfordringerne.

The Crew 2
The Crew 2The Crew 2The Crew 2The Crew 2