Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Forsiden
artikler

De otte store i november

Få mere at vide om spillene her...

Call of Duty: Advanced Warfare
4. november

"Der er sikkert ti ting mere, som vi ikke engang har talt om endnu. I forlængelse af det, Glen siger: Efter tre års udvikling og med fokus på innovation, kommer vi her på Gamescom og siger: 'Det her er den mest innovative og største omgang Call of Duty, og exoskelettet ændrer den måde, man spiller på. Lad os vise det frem og se, hvordan folk reagerer,' og vi har været virkelig godt tilfredse med, hvordan det er gået." - Michael Condrey, Sledgehammer Games.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

Halo: The Master Chief Collection
11. november

"Det hele bliver i 1080p og med 60 frames - bortset fra, at vi stadig arbejder på Halo 2-kampagnen i 1080p. Vi førte det over på Xbox One med det samme, som det første, og ser man bare på Halo 4 på Xbox One og Halo 4 på 360, er forskellen ret fantastisk." - Bonnie Ross, 343 Studios.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

World of Warcraft: Warlords of Draenor
13. November

"Her ser vi tilbage på Warcrafts rødder, orkernes og Hordens rødder. Og velkendte karakterer såsom Gul'dan og Ner'Zhul, der senere blev til Lich-kongen, og Grommash Hellscream, Garroshs far, og mange andre, der lever i, kæmper i og bebor denne brutale verden, som spillerne nu kan besøge." - Ion Hazzikostas, Blizzard.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

Assassin's Creed: Unity
13. november

"Vi kan lave et mere åbent spil, fordi vi kan videreføre de forskellige elementer, som vi har tillært os ved at gøre tingene flere gange. Vi ved, hvordan vi kan gøre dette her spil mere afvekslende, og da vi også vidste, hvordan vi kunne gøre det mere åbent - selv om det var meget udfordrende og vi ikke kunne gøre det før - så besluttede vi denne gang at satse hele butikken og virkelig prøve at arbejde hårdt, i de sidste fire år, faktisk, på at få en missionsstruktur, der faktisk virker sådan." - Alex Amancio, Ubisoft Montreal.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

Lego Batman 3: Beyond Gotham
14. november

"Der var nogle ting, som vi tænkte, at vi skulle have tilføjet sidste gang. Dem har vi tilføjet denne gang, og vi får virkelig vækket det til live og får virkelig de her karakterer til at føles anderledes. Så vi har folk som Shazam - med et tryk på en knap kan du få ham til at råbe trylleordet og forvandle sig til Billy Batson - og den slags er virkelig cool. Og vi elsker folks reaktion, når de spiller spillene og næsten opdager det ud af det blå. Du løber rundt som Superman og - bum! - forvandler han sig til Clark Kent, han flyver afsted og Clark Kent dukker op, og du tænker 'haha, det er virkelig sjovt', og for at forvandle ham tilbage igen, trykker du på knappen igen, og en telefonboks kommer til syne, Clark Kent springer ind og Superman hopper ud." - Phil Ring, TT Games.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

Far Cry 4
18. november

"Det, vi endte med at gøre, var faktisk i endnu højere at tage friheden til os. Vi gik fra at have en historie [i Far Cry 3], som blev drevet af karakteren, hvilket betyder, at spilleren nærmest blot må gøre alle de ting, som karakteren skal gøre, til, at det ikke længere handler om karakterens historie, det her er spillerens historie." - Lucien Soulban, Ubisoft Montreal.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

Dragon Age: Inquisition
21. november

"Et af de vigtige mål med Dragon Age: Inquisition er at sikre, at karaktererne i gruppen, de personligheder, du møder, komplementerer de andre karakterer. Så du skal sikre dig, at dine karakterer ikke er helt ens." - Aaryn Flynn, Bioware.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce

Little Big Planet 3
28. november

"Det [tre nye karakterer] tilføjer et helt nyt puzzle-lag og samarbejde til spillet. Det giver også helt nye udfordringer til det kreative community." - Sarah Wellock, Sony Xdev.

Du ser

Preview 10s
Next 10s
Annonce